Niet tevreden?

Wij doen onze uiterste best in de invulling van onze verloskundige zorg en hopen dat jullie hierover tevreden zijn. Indien jullie op- of aanmerkingen hebben of feedback willen geven over onze begeleiding, dan horen wij dit graag! Hiervoor verwijzen wij jullie naar onze cliëntenenquête.

Ook kan je een beoordeling achter laten via Zorgkaartnederland.nl.

Mocht je desondanks niet tevreden zijn, dan doen wij een dringend verzoek aan je ons dit kenbaar te maken en kan onderstaande informatie je van dienst zijn.

Klacht over een verloskundige?

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.

Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 – 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl

Klacht over prenatale screening (echo)?

Heb je een klacht over prenatale screening die door een verloskundige in het Verloskundig Centrum Nijmegen (VCN) is uitgevoerd? Ook dan kun je een beroep doen op de KNOV Klachtenregeling. Dit kan ook als de echo is uitgevoerd door een niet-verloskundige echoscopiste die in dienst is bij een verloskundige praktijk. Onder bepaalde voorwaarden kan dit ook als je klachten hebt over het verloskundig centrum waar de echo is uitgevoerd. Vraag dit eerst even aan de klachtencommissie, voordat je een klacht bij deze commissie indient.